twitter

windu si dia.....

emm...lama gler aku x update blog nie...
tetiba plak mlm nie terasa nk update....
bukan apa..td aku tgk blog forensic...
nk usha la gmbr2 yg aza upload....bley guna nk wt repot criminal...
da alang2 on9...apa kata aku tmbhkn resipi pd blog aku plak...
da wt..xkn nk biarkn cm2 kot....huhuhu...rugi la...bukan men susah aku nk wt.....
aku sebenrnya tgh windukn org.....
hahaha..msti korang terpikir sapa la owg yg bertuah 2 kn (bertuah ke???)
nk jumpa adik kesayangan aku...nama dia syaza...tp aku pggil aja je....
dia bukan adik....tp bestfren aku...
saja pggil adik coz dia pggila aku kaklong...
lgpon aku mmg tua dia sebulan....
windu bukn sbb apa...da lama x contact...
time cuti ari2 pon dpt jumpa sekejap...ada la x sampai 2 jam pon....
coz dia bz ngn praktikal...
itu bila cuti sem...
bila da mula sem...contact mmg xkn balas...
klu x bls 2 ak da paham sgt da....
dia xde kredit la 2....
buknnye aku xnk call..tp cara aku..sebelum cal..aku nk make sure dia xde keje len dlu...
klu bley biar sama2 free..bru best nk sembang lama...huhuhu...
bnyk bnda aku nk citer kt dia...tp xpela...simpan dulu....
aja...i really miz u........

aku ngan aja..

0 comments:

Post a Comment