twitter

aku pernah merasainya....

aku pernah merasainya....
sungguh x best & juga sungguh memalukan...
gara2 terbaca entry terbaru lea..aku teringat kisah lama...
kisah nye berlaku wktu aku tahun 1...
emmm..muda remaja dan belia lagi...n of course masih lagi cute...
(sekarang pon cute jgak)
nk dijadikan citer petang nan indah tu cikgu aku wat spotcheck kt pencil case kitaorang...
(jap2..mmg tiap2 ari pon ada spotcheck before mula kelas)
bnda2 yang wajib ada mcm pencil, pensel warna, pemadam, pembaris, gam n gunting...
tiba2 plak kwn aku..(aku x pasti la bley anggap kwn ke coz she was sooooooo annoying)
dtg kt aku nk pinjam gunting aku...ckp nk guna kejap..tnpa was2 aku pon bg la pnjam...
ye la..tgh budak2 lagi kn..7 tahun plak tu.....cm naif skit la....
n x sangka dia pinjam terus smpai time spotcheck tu...
gler...mmg da konfem aku kena menghadap sesi soal jwb ngan cikgu aku...
dah la dia tu garang....gerun sey....n habuannya...tapak tangan aku mnjadi persinggahan pembaris kayu yang panjang tu..........
wahhhhhhhhh....mmg sakit.....
ayah aku pon x pernh pukul aku sampai cm2 w/pon dia pon cikgu...
itu yang pertama.....
yg kedua aku kena sbb nk mntak permission nk g tandas...
ckgu aku x bg kuar...dia ckp knapa waktu rehat td x pegi.....sambil marah2 suruh aku balik ke meja aku dia smpat pukul aku lagi....ngan pembaris yang sama....
mmg da nasib....sakit dpt....malu pon dpt...
ngan muka da nak nangis....aku pon jalan la laju2 ke tmpat balik....
tp last2 dia bagi aku kuar....itupon lepas dia rase bersalah kot..agaknye la.......
yang pasti itu la kali terakhir aku kena pukul.....
parent aku pon xpernah taw sal bnda nie...
aku x pernah citer...tp bila fikir2 balik.....kelakar pon ada....
hahahahaha......kisah 14 tahun yang lampau.............

1 comments:

  1. fatin,
    nnti tgk blog nisah..
    ade award utk fatin..amek tau..=)

Post a Comment