twitter

fiRst LoVe vs fiRsT cOuPLe

hahahaha..tajuk entry yang begitu......menyengat...???
adakah anda terpana bila membaca....
emmmm..mesti tertanya-tanya kan nape tiba2 diri ini menulis sebegini rupa.....
hahahaha...ada kisah di sebaliknye....
ari tu on da way kitaorang nak balik ke usm lepas menghadiri birthday party dr nik n lepas lepak2 dekat airport.....
tiba teringat perihal sesetengah owg yang da mula lupa kwn bila couple...
lantas terkeluar la ayat..." tu maybe 1st couple dia"...
"sebab tu dia jadi mcm tu..."
and lepas tu mula la jgak kuar citer pasal 1st love..
dalam nada yang hairan aku pon tnya la...
"ada beza ke 1st couple ngan 1st love....?"
salah sorang kwn aku pon balas...
"mmg da beza....x semestinya first couple kita tu adalah first love kita".....
sooo aku pon tnya lagi....
" apa beza dia?"...
dia balas.... "first couple adalah owg pertama yang kita couple n first love nie someone yang kita betul2 cintakan dia...first love hanya diri sendiri yang bley tentukan sama ada owg tu adalah first love atau tidak.."
panjang lebar diorang explain.....
emmmm.......is it true???
aku pon xtaw....nk komen lebih2 aku sendiri xde pengalaman lagi...
da malas nak menyampuk aku pon diam n terus je concentrate pada pemanduan aku....
ntah la....duduk diam2...fikir sendiri sudah....
hahahaha....

5 comments:

  1. hahaha!

  1. haha... xpe la..asalkan kwn 2 berbahagia~~ heheXD
    kte pon tumpang bahagia kalo kwn kte bahagia kan??

  1. 1st love and 1st couple
    bagi aku..
    mende tue sama jerk...
    hehe

  1. kepada nisah..adakah anda sudah terjumpa first love anda...hehehehe...
    kepada keropi...emmmm...mmg tumpang bahagia......hahahaha....
    n lea...emmm...ntah la..xtaw nk ckp ape...ngeh3.. =D

  1. haha... cari r satu baru leh tau beza 1st love dan 1st couple... huhu

Post a Comment